Ami miatt Ügyfeleink minket választanak

Nyomtatóbarát változatKüldés e-mailbenPDF változat

Tíz OK  amiért Ügyfeleink MINKET választanak

 

1,  Mert felügyeleti központunk Tatabányán van

  • A riasztási jelzések leggyakrabban telefonvonalon keresztül  érkeznek a fogadó  állomásokra, így egyáltalán nem mindegy, hogy az ügyfél riasztója helyi vagy egy másik távoli városban lévő központba jelez.

  • Gondolja el, mennyivel növeli a riasztás helyszínére indulás idejét, ha a jelzés először az ország  másik részébe érkezik, majd onnét visszatelefonálva indítják útba a helyi  elfogó személyzetet.

  • Ha egy  távoli központba  minden digitális információt átjeleztetnek  amire a riasztók képesek, akkor ez az ügyfélnek jelentős telefon többlet költséget okoz.

  §  Így akár az ingyen távfelügyelet is sokba kerülhet.
 
Az említett átjelzések  hiányában  pedig  olyanná válik a    szolgáltatás, mintha  vennénk egy  sportkocsit amit mindig csak  egyesben sebességben használnánk.
    
Azt mindenkinek magának kell eldöntenie  ,hogy fontosak  e  neki az épületre vonatkozó nyitási, zárási, és műszaki üzenetek, de ezek nélkül  pl. az un. intervallumfigyelést képtelenség megoldani .

A távfelügyeleti központok többsége (feltéve hogy megfelelő szoftverrel rendelkeznek) képes arra hogy jelezze ha a riasztót elfelejtették beélesíteni vagy azt egy nem engedélyezett időpontban kapcsolják ki. Persze az említett jelzések nélkül ezt nem is lehet figyelni.


2, Mert a  távfelügyeleti plusz szolgáltatások benne foglaltatnak az alap árainkban

  • A szolgáltatók általában borsos áron számítanak fel néhány plusz szolgáltatást ügyfeleiknek.

  • Nálunk a Nyitás zárás figyelés és listázás ,plusz értesítendők , elmaradt zárás ill. intervallum figyelés , esemény ill riasztás naplózás egyéb műszaki berendezések felügyelete csak hogy a fontosabbakat említsük nálunk nem kerülnek plusz költségbe.

 

3 ,Mert kellő számú és alternatívájú átviteli csatornán vagyunk képesek  ügyfeleink riasztási és egyéb ( akár video )jelzéseit fogadni

  • Felügyeleti központunk képes fogadni és kezelni az egy időben több helyről érkező riasztásokat mivel elégséges számú fizikailag védett  vonallal rendelkezünk.

  • URH rádiós rendszerünkkel alternatívát tudunk nyújtani azoknak, akiknek nincs telefonjuk, vagy úgy érzik, hogy a vonalas megoldások nem nyújtanak elégséges védelmet esetleg a telefonvonal hiánya ,szakadása ,szabotázsa esetén is szeretnék hogy riasztási üzeneteik célba érjenek .

  • GSM rendszerű átjelzés fogadására is alkalmas a rendszerünk, azonban ennek percdíjai még mindig magasak   azzal szemben ,hogy az URH rádiós átvitelnél a jeltovábbítás nem kerül külön pénzébe az ügyfélnek.

  • GPRS rendszerű átjelzések  jelenleg egyesítik az alacsonyabb üzemeltetési költségeket és a kiemelt biztonságot.

  • Videó távfelügyeleti lehetőségeinkkel be tudunk tekinteni ügyfeleink objektumába esetenként kiszűrve vagy megerősítve egy behatolást.

4,  Mert diszpécserszolgálatunk minősége a következőkön alapul.

Riasztáskor diszpécserünk számára  a monitoron  grafikusan megjelenik a riasztás  helyszínének alaprajza és  az oda vezető térkép is,  továbbá  az egész folyamat alatt saját URH rádiós kommunikációs hálózatunk segítségével  navigálja az elfogó személyzetet  ezáltal jelentősen sikerül a  kiérkezési időt lerövidíteni.

5, Mert megfelelő számú,  képzettségű és felszerelésű az elfogó személyzetünk

  • helyszínre vonuló személyzetünk optimális esetben két főből áll, valamint  a felügyeleti központunkban  tartalék gépjárművekkel  és megfelelő számú személyzettel rendelkezünk a több helyről érkező  egyidejű riasztások kezelésére. 

  • Elfogó gépjárműveink a járőrözési időn kívül  nem a nyílt utcán , bárki számára  hozzáférhető helyen parkolnak, hanem CCTV és az őreink által felügyelt zárt udvarunkban másodpercek alatt   elérhető helyen, menetkész állapotban.

6 ,Mert mindent rögzítünk ami a felügyeleti központban történik.

  • A nap 24 órájában audio vizuális rendszer rögzíti a felügyeleti központ teljes telefon és rádió forgalmát beleértve a beérkező riasztásokra történő reagálást is  így ügyfeleink számára lehetőséget nyújtunk , hogy vissza ellenőrizzék a teljes folyamatot.

  • Emellett a felügyeleti vevőrendszer  3 egymástól különböző helyen digitális formában tárolja a teljes adatforgalmat amit bármikor visszakereshető.

7 ,Mert felkészültünk a rendkívüli eseményekre.

  • Minden hosszabb, esetleg több órás áramszünet a felügyeleti rendszer összeomlásához vezethet.

  • Ennek kiváltására áramfejlesztő berendezésünk áll készenlétben de ugyanúgy fel készültünk a túláram védelemre is, ami  mind a telefon mind az elektromos  hálózaton keletkezhet.

  • Meleg tartalékkal rendelkezünk egy esetleges felügyeleti vevőleállás esetére.

8, Mert saját szerviz csapattal rendelkezünk,

  • Technikusaink a nap 24 órájában elérhetőek és  helyszínre irányíthatóak ha ügyfeleink riasztóval halasztást nem tűrő műszaki problémák történnének.

  • Nem kell napokig esetleg hetekig várnia míg a riasztóját  valamikor felszerelő  mesterember előkerül és sajnálattal közli ,hogy ehhez a típushoz már nem tart alkatrészt mivel saját több milliós  raktárkészlettel rendelkezünk a legelterjedtebb riasztó típusokhoz vagy azok kiváltásához.

9, Mert  megfelelő szolgáltatási felelősségbiztosítással rendelkezünk,

  • Így  ügyfelünk biztonságban érezheti magát az olyan esetekben is mikor akaratunk ellenére hibázunk és a nekünk felróható okból anyagi kára származik .

10, És végül Mert  a biztonsági szolgálatot első sorban hivatásunknak tekintjük!

Tehát ha értékeit nem a betörőnek vette akkor riasztója távfelügyeletét bízza a

Penta - Net -re!